epikerotita_2303.jpg

 

Τη σκυτάλη στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση παίρνουν από σήμερα τα δημοτικά σχολεία, όπως ενημέρωσε η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη μιλώντας στην τηλεόραση της ΕΡΤ.

Πρόκειται για την ασύγχρονη μορφή εξ αποστάσεως εκπαίδευση, η οποία θα έχει υποχρεωτικό χαρακτήρα. Κάθε εκπαιδευτικός θα αναρτά το απαραίτητο ψηφιακό υλικό στη διαδικτυακή πλατφόρμα και στη συνέχεια ο κάθε μαθητής θα λύνει τις απαραίτητες ασκήσεις και θα αξιολογείται. Στη διάθεση των εκπαιδευτικών βρίσκονται δύο πλατφόρμες ψηφιακής αλληλεπίδρασης του υπουργείου Παιδείας.

«Μαθαίνουμε κάτι καινούριο», δήλωσε χαρακτηριστικά η κα Ζαχαράκη. Το υπουργείο, όπως ανέφερε η υφυπουργός, έχει θέσει ένα χρονοδιάγραμμα προς τα σχολεία για να δηλώσουν τι ανάγκες υπάρχουν σε υλικοτεχνικές υποδομές, ενώ για τη στήριξη του έργου παρέχεται συνδρομή από τον διευθυντή της σχολικής μονάδας, καθηγητές Πληροφορικής, καθώς και εκπαιδευτικούς που έχουν λάβει σχετική επιμόρφωση.

Αναφορικά με την υλικοτεχνική υποδομή που διαθέτουν οι μαθητές, η κα Ζαχαράκη ανέφερε ότι υπάρχει μεγάλο ποσοστό εξοπλισμού και διαδικτυακής κάλυψης, ενώ, επιπρόσθετα, οι μαθητές θα μπορούν να συνδέονται και τηλεφωνικά στις πλατφόρμες.

Μιλώντας για το ενδεχόμενο να παραταθεί περαιτέρω η αναστολή λειτουργίας των σχολείων, η υφυπουργός τόνισε πως το υπουργείο έχει τρεις επιλογές: την περικοπή της ύλης, ειδικά για τους μαθητές των Πανελληνίων, την παράταση της σχολικής χρονιάς και την αλλαγή της ημερομηνίας των Πανελληνίων.

Οι κινήσεις του υπουργείου ωστόσο, όπως είπε η υφυπουργός, θα εξαρτηθούν από την πορεία αντιμετώπισης του ιού και τις εισηγήσεις ειδικών. «Στόχος είναι οι μαθητές να πάνε με τη μεγαλύτερη δυνατή ηρεμία στις εξετάσεις», επεσήμανε.

Τέλος, υπενθύμισε ότι η τηλε-εκπαίδευση λειτουργεί ήδη σε 49 νομούς, με προτεραιότητα τους μαθητές της Γ' λυκείου και ότι από σήμερα Δευτέρα θα ενταχθούν και οι 5 τελευταίοι νομοί στο πρόγραμμα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn