21-05_ekpaideysi.jpg

Ανοικτές τηλεφωνικές γραμμές παροχής πληροφοριών για τις πανελλαδικές εξετάσεις και ψυχολογικής υποστήριξης για υποψηφίους και τις οικογένειές τους σε όλες τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας.

Οι γραμμές θα λειτουργούν από σήμερα Παρασκευή 21 Μαΐου σε όλη τη χώρα με στόχο να παρέχουν πληροφορίες σε σχέση με τις εξετάσεις, όπως η ελάχιστη βάση εισαγωγής, το παράλληλο μηχανογραφικό για την εισαγωγή σε δημόσιο ΙΕΚ, η εξεταστέα ύλη κ.ά. Επίσης, «θα υποστηρίξουν μαθητές και μαθήτριες της Γ' λυκείου κατά την ιδιαίτερη αυτή περίοδο, θα βοηθήσουν υποψηφίους στη διαχείριση του άγχους των εξετάσεων και θα ενισχύσουν τις οικογένειές τους στον υποστηρικτικό τους ρόλο κατά το διάστημα αυτό», αναφέρεται στην ανακοίνωση του υπουργείου.

Οι γραμμές υποστήριξης στελεχώνονται από συμβούλους επαγγελματικού προσανατολισμού και εξειδικευμένους υπαλλήλους σε θέματα πανελλαδικών εξετάσεων, καθώς και ειδικούς στην ψυχική υγεία, μέσω των κατά τόπους Κέντρων Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) και Διευθύνσεων Εκπαίδευσης.

Το υπουργείο διευκρινίζει ότι οι ενδιαφερόμενοι (μαθητές, γονείς κτλ.) μπορούν να απευθύνονται και σε άλλη Διεύθυνση Εκπαίδευσης ή ΚΕΣΥ απ’ όπου υπάγονται γεωγραφικά, ανάλογα με το ωράριο κοινού που τους εξυπηρετεί.

«Οι γραμμές υποστήριξης των υποψηφίων και των οικογενειών τους έρχονται να συμπληρώσουν τα μέτρα που έχουμε ήδη λάβει ανταποκρινόμενοι στις πολλαπλές προκλήσεις του φετινού σχολικού έτους, όπως η μείωση της εξεταστέας ύλης και οι οδηγίες για τη μαθησιακή και ψυχοκοινωνική τους προσαρμογή», επισημαίνει μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση η υπουργός Νίκη Κεραμέως.

Στην ιστοσελίδα του υπουργείου (https://www.minedu.gov.gr/) έχει αναρτηθεί πίνακας με αναλυτικά στοιχεία επικοινωνίας (τηλέφωνα, μέιλ) ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης και ανά κατηγορία ερωτήματος (θέματα πανελλαδικών εξετάσεων, θέματα ψυχολογικής στήριξης), καθώς και με τις ώρες λειτουργίας κάθε δομής.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn