Άρθρα

Πότε να ερωτευτείτε την ιδέα σας

Περισσότερα...

Οι ιδέες είναι σκέψεις οι οποίες στο αρχικό τους στάδιο βρίσκονται στη σφαίρα του φανταστικού. Βασιζόμενοι λοιπόν στη φαντασία μας, δεν διστάζουμε πολλές φορές να μπούμε άμεσα στη φάση υλοποίησης των ιδεών μας. Όταν πρόκειται για επιχειρηματικές ιδέες, αυτή η πρακτική της άμεσης υλοποίησης μπορεί να είναι καταστροφική.

Μία επιχειρηματική ιδέα συνήθως προκύπτει μέσα από μία διαδικασία, όπου συνδέονται κάποια dots μας σε συνειδητό και ασυνείδητο επίπεδο, αφού όμως προϋπάρξει ένα trigger, το οποίο μπορεί να είναι ένα πρόβλημα ή μία ευκαιρία, όπως μου αρέσει να λέω (αντί για τη λέξη «πρόβλημα») ή μία ανάγκη, που βλέπουμε ότι υφίσταται και «ξαφνικά» εμείς σκεφτόμαστε να δώσουμε μία λύση, που υποθέτουμε ότι θα παραγάγει αξία.

Περισσότερα...

Πώς να σκεφτείτε 20 επιχειρηματικές ιδέες σε 10 λεπτά

Περισσότερα...

Αν ψάχνετε για μία επιχειρηματική ιδέα, σας έχουμε μερικές καθησυχαστικές συμβουλές: δεν χρειάζεται να είναι επαναστατική.

Δεν χρειάζεται να σκεφτείτε το επόμενο Amazon ή το Paypal ή το LinkedIn. Στην πραγματικότητα ο καλύτερος τρόπος είναι να ξεκινήσετε με τα πράγματα που γνωρίζετε ήδη, σύμφωνα με τον CEO Ramit Sethi, ο οποίος είναι ιδρυτής του iwillteachyoutoberich.com  («θα σας διδάξω πώς να είστε πλούσιοι»).

«Ξέρω ότι είναι δύσκολο

Περισσότερα...

Branding για αρχάριους και όχι μόνο

Περισσότερα...

Ο κόσμος δεν μας συμπαθεί εμάς του marketing και συνήθως καλά κάνει. Τον κλάδο μας τον διακατέχει μια αλαζονεία, ένα ύφος αυθεντίας, το οποίο επιτρέπουμε στον εαυτό μας γιατί ασχολούμαστε με θέματα που είναι όλο και περισσότερο καυτά. Για το έμπειρο μάτι του επιχειρηματία βέβαια ο marketer που εξαντλείται στην επιφάνεια και μπορεί να αποδώσει μόνο όταν η αγορά δεν είναι σε κρίση ή το budget είναι υψηλό ξεχωρίζει μονομιάς. 

Προσωπικά

Περισσότερα...