isMOOD: Ο τρόπος να αφουγκράζεστε άμεσα τη «φωνή» των πελατών σας
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 28 Σεπτεμβρίου 2018 12:18
Σκεφτείτε πως είστε πως είστε υπεύθυνος επικοινωνιακής στρατηγικής/διαφήμισης και branding μιας νέας εταιρίας. Πριν ξεκινήσετε να σχεδιάζετε την επικοινωνιακή στρατηγική της, θα θέλατε να καταγράψετε την εικόνα της αγοράς και τις ανάγκες του κοινού-στόχου. Για τον σκοπό αυτό πιθανώς να αξιοποιούσατε υπηρεσίες έρευνας αγοράς (focus groups, ερωτηματολόγια).
Ωστόσο γνωρίζετε πως το κοινό-στόχος σας βρίσκεται και εκφράζεται στα social media και στο ίντερνετ (Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, blogs, news sites), δημιουργώντας περιεχόμενο, συζητήσεις και αξιολογήσεις προϊόντων, διαμορφώνοντας τελικά απόψεις σχετικά με την αγορά και τα προϊόντα που το ενδιαφέρουν.
Γνωρίζατε