b.jpg

 

Η Hood Groove Management είναι η μοναδική εταιρία παγκοσμίως που εστιάζει στην προώθηση των καλλιτεχνών του δρόμου (street style artists). Αρχικά ξεκίνησε με χορευτές και ομάδες από τα στυλ του δρόμου, όπως είναι το breaking (γνωστό και ως breakdance), το popping (ρομποτικά κ.ά.) και γενικότερα τα hip hop styles.

DYS1Στην πορεία στις υπηρεσίες προστέθηκαν DJs, graffiti writers, MCs/hosts (rappers), beatboxers, αλλά και skate, BMX, acrodancers, capoeira, freestyle football και freestyle basketball, που συνδυάζονται όμορφα μεταξύ τους, ενώ συνεργάζεται και με μεγάλη γκάμα καλλιτεχνών από πολλά διαφορετικά backgrounds για την κάλυψη επιπλέον αναγκών.Graffit1

Η εταιρία εκπροσωπεί τους καλλιτέχνες με τον πλέον επαγγελματικό τρόπο, καλύπτοντας ανάγκες για εταιρικά events, διαφημιστικά, σεμινάρια, φωτογραφίσεις, καμπάνιες marketing, award & opening ceremonies και οτιδήποτε άλλο μπορεί να ζητήσει ένας πελάτης, ενώ καλύπτει όλα τα νομικά, λογιστικά και οργανωτικά, επιτρέποντας στους καλλιτέχνες της να εστιάσουν στην τέχνη τους και μόνο.

Η Hood Groove έχει καταφέρει να φέρει εις πέρας και τα πιο απαιτητικά projects, έχοντας συνεργασίες με πολυεθνικές και καλύπτοντας events όπως της Nike Global για τον Γιάννη Αντετοκούνμπο λίγες μέρες μετά την ανάδειξή του ως NBA MVP. Επίσης έχει συμμετοχές σε events όπως το TEDx Athens, στο οποίο έχει συνεισφέρει διαφορετικές ομάδες και shows για τρεις συνεχόμενες χρονιές, καθώς επίσης και σε Bollywood διεθνείς παραγωγές, όπως για το soundtrack της ταινίας Tiger Zinda Hai με τίτλο «Swag se swagat», που έγινε στη Νάξο και έχει ξεπεράσει πλέον τις 800 εκατομμύρια views στο YouTube (https://www.youtube.com/watch?v=xmU0s2QtaEY).

Το 2019 η εταιρία είχε παρουσία με καλλιτέχνες σε 22 χώρες, καλύπτοντας αντίστοιχες ανάγκες, ενώ την ίδια χρονιά αναδείχτηκε ως Best Dance Group Management Firm στα Παγκόσμια Βραβεία Εστίασης (Global Hospitality Awards), που διοργανώνονται από το «Lux Life Magazine» με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο.

RekozWinΣτο roster υπάρχουν κάποιοι από τους καλύτερους και πιο εντυπωσιακούς καλλιτέχνες στην τέχνη που εκπροσωπεί ο καθένας, με πολλές διακρίσεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Το moto της εταιρίας είναι «We can impress anyone for you», χαρακτηριστικό του τελικού αποτελέσματος που φέρνει και είναι πάντα εντυπωσιακό. Η ευρύτερη αναγνώριση των συγκεκριμένων τεχνών, αλλά και των καλλιτεχνών, είναι βασικός στόχος της εταιρίας, ειδικά από τη στιγμή που πλέον τα breaking και skate προστέθηκαν στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού το 2024.

Παράλληλα η εταιρία αναζητά χορηγούς για να καλύψουν τις αγωνιστικές ανάγκες, καθώς οι περισσότεροι διαγωνίζονται ενεργά σε events σε Ελλάδα και εξωτερικό. Χτίζοντας έτσι brand awareness για τους υφιστάμενους, αλλά και τους νέους δυνητικούς συνεργάτες, που μπορούν να στηρίξουν σε αυτό το επίπεδο.

Σκοπός της Hood Groove Management είναι να γίνει σημείο αναφοράς σε παγκόσμιο επίπεδο και συνώνυμη με την αναζήτηση καλλιτεχνών του δρόμου και καλλιτεχνών εν γένει.

www.hoodgroove.com

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn