bubbllz_brand_photo.jpg

Ξεκινήσαμε δύο άτομα στα τέλη του 2014 και, όσο η ιδέα προχωρούσε, η ομάδα μεγάλωνε και θα συνεχίσει να μεγαλώνει. Founders της εταιρίας είναι οι Θρασκιάς Γιώργος και Μπατσιώλας Κωνστάντιος. Σήμερα αποτελείται από 12 άτομα: designers, developers, πωλητές, μάρκετινγκ. Έδρα μας είναι η Θεσσαλονίκη και έχουμε παρουσία σε όλη την Ελλάδα αλλά και στην Κύπρο.

Διακρίσεις της εταιρίας:

  • 2014: Mary and John Papajohn Business Awards, ACT (American College of Thessaloniki): Διάκριση και χρηματικό έπαθλο 4.000 ευρώ.
  • 2015: NBG Seeds: H Εθνική Τράπεζα Της Ελλάδος Α.Ε. εισήλθε στο εταιρικό σχήμα της εταιρίας
  • 2016: Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας: Διάκριση και οικονομική ενίσχυση.
  • 2017: Έγκριση του επενδυτικού προγράμματος «Ερευνώ – Καινοτομώ» σε συνεργασία με ΕΚΕΤΑ ύψους 400.000 €.
  • 2018: Euroleague Tech Challenge Finalist: Ανάδειξη στους τελικούς μεταξύ ομάδων από 17 χώρες. Παρουσίαση πλατφόρμας και πλάνου για AR content στο sports marketing στη Euroleague, στους μεγάλους χορηγούς της, στην Ισπανική Λίγκα και στις 16 ομάδες της Euroleague.

 

bubbllz website

 

Το Bubbllz είναι η εφαρμογή που ανταμείβει τα social posts των χρηστών.

Αποτελείται από μία εφαρμογή για έξυπνα κινητά τηλέφωνα, η οποία διατίθεται δωρεάν στους χρήστες μέσω του App Store (iOS) και του Google Play (Android), και από μία  web cloud εφαρμογή-πλατφόρμα που δίνει τη δυνατότητα σε καταστήματα, επιχειρήσεις, e-shops και brands να δημιουργήσουν, να οργανώσουν και παρακολουθήσουν τις ενέργειες που πραγματοποιούν. Είναι μία πλατφόρμα marketing για την προώθηση καταστημάτων, brands και e-shops στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) μέσα από το περιεχόμενο που δημιουργούν οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων (User Generated Content, UGC).

Οι χρήστες απλώς βγάζουν μία φωτογραφία ή τραβούν ένα βίντεο μέσα από το bubbllz με το προϊόν που αγοράζουν, το εμπλουτίζουν με τα business stickers της κάθε επιχείρησης, την/το ανεβάζουν στα social media τους και ανταμείβονται άμεσα με εκπτώσεις, διαγωνισμούς, loyalty πόντους και ειδικές προσφορές. Τα σωστά hashtags των επιχειρήσεων και brands τοποθετούνται αυτόματα από το Bubbllz στα posts των χρηστών. Το αποτέλεσμα: οι επιχειρήσεις προβάλλονται και διαφημίζονται στα social media μέσω των χρηστών με το κατάλληλο για αυτούς περιεχόμενο, ενώ οι χρήστες ανταμείβονται για αυτό. Το Bubbllz καλύπτει όλα τα στάδια της αγοραστικής εμπειρίας του χρήστη μέσω του smartphone.

Ο κύριος τομέας πελατών της Bubbllz είναι τα e-shops, τα καταστήματα λιανικής (εστίαση, ένδυση, υπόδηση, τεχνολογία, ψυχαγωγία) και τα brands.

Τo Bubbllz είναι διαθέσιμο σε Android και iOS από τα τέλη του 2016. Τον Φεβρουάριο του 2017 έγινε το επίσημο launch στο Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη με μεγάλη επιτυχία.

Το feedback που παίρνουμε από τους χρήστες είναι πολύ θετικό, κι αυτό φαίνεται από τις θετικές κριτικές τους στα app stores. Λαμβάνουμε υπ’ όψιν όλες τις παρατηρήσεις και τα ζητούμενα για να προσφέρουμε καλύτερες υπηρεσίες. Κάποια από αυτά έχουν ήδη υλοποιηθεί ή υλοποιούνται και θα είναι διαθέσιμα σε λίγο καιρό, όπως, για παράδειγμα, το Bubbllz Me, που θα δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να δημιουργεί fun περιεχόμενο για προσωπική χρήση, το οποίο θα μοιράζεται στα social media (Facebook, Instagram, Twitter). Η εξέλιξη του Bubbllz και σε camera app με δυνατότητα παραγωγής AR περιεχομένου είναι ο αμέσος επόμενος στόχος της εταιρίας.

Η διαδικασία για τον χρήστη είναι πολύ απλή και αρκετά οικεία. Επιλέγει τη διαθέσιμη ανταμοιβή μίας επιχείρησης από τον χάρτη, π.χ. 30% έκπτωση στο ρούχο που αγόρασε, το βγάζει μία φωτογραφία, βάζει κείμενο και hashtags της επιλογής του και την ανεβάζει στο Facebook προφίλ του. Μπορεί να την εξαργυρώσει άμεσα στο ταμείο ή σε επόμενη αγορά του. Αυτό είναι όλο: εύκολο, γρήγορο και οικείο.

H πλατφόρμα καλύπτει όλα τα στάδια της πώλησης και προσθέτει το social κομμάτι, που είναι και το πιο fun. Σε αυτή την κατεύθυνση έχουμε προσθέσει στην εφαρμογή τα branded stickers ώστε ο χρήστης να εμπλουτίσει τις φωτογραφίες του με stickers σχετικά με το θέμα που καλείται να υποστηρίξει, να διαφημίσει. Ο καταναλωτής ενημερώνεται για προσφορές γύρω του και κερδίζει αγοράζοντας φθηνότερα ή συμμετέχοντας σε διαγωνισμούς.

Υπάρχει η δυνατότητα για τις επιχειρήσεις να επικοινωνούν και να ενημερώνουν τους πελάτες τους με push notifications κατευθείαν στο κινητό των χρηστών-πελατών τους. Έτσι αυξάνουν την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις τους και μεγαλώνουν το customer engagement και το brand awareness μέσα από τους ίδιους τους πελάτες τους.

Στόχος της εταιρίας σε βάθος διετίας είναι η εξέλιξή της ως μίας από τα δημοφιλέστερες πλατφόρμες δημιουργίας business AR content στους κλάδους retail, sports και ψυχαγωγίας στον ελληνικό και στον ευρωπαϊκό χώρο.

 

The Bubbllz team

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn