Εργασία

Online courses απο την LeadCompass

Περισσότερα...

 

Δελτίο Τύπου

 

16/3/2019

Δρούμε υπεύθυνα-Μένουμε σπίτι

Στεκόμαστε δίπλα σε όλους τους υποψηφίους τη δύσκολη στιγμή του κορωνοϊου. Πιστεύουμε ότι η κοινωνική ευθύνη αρχίζει πρώτα από την ατομική ευθύνη, για αυτό ενθαρρύνουμε τον κόσμο να παραμείνει σπίτι του.

Από την πλευρά μας, προκειμένου να συμβάλουμε σε αυτόν τον σκοπό παρέχουμε σε όλους τους ενδιαφερομένους δωρεάν πρόσβαση σε όλα τα διαδικτυακά μας μαθήματα, για να τα παρακολουθήσουν από το σπίτι τους.

Οι θεματικές των online courses που προσφέρονται είναι:

  • Κρυφή αγορά εργασίας και δικτύωση
  • Το βιογραφικό που θα κερδίσει τη

Περισσότερα...

Δεξιότητες Φροντίδας Ατόμων Τρίτης Ηλικίας

Περισσότερα...

Μέσα στον Σεπτέμβριο η Αποστολή θα υλοποιήσει το 2ο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που απευθύνεται σε φροντιστές / επιμελητές ηλικιωμένων ατόμων Δεξιότητες Φροντίδας Ατόμων Τρίτης Ηλικίας στο πλαίσιο του έργου Empowering Third Country Nationals in Athens: A Path to Integration, χρηματοδοτούμενου από τον διεθνή ανθρωπιστικό οργανισμό International Orthodox Christian Charities (IOCC).

Ειδικότερα, το έργο αφορά τη διοργάνωση εκπαιδευτικού προγράμματος για φροντιστές / επιμελητές ηλικιωμένων ατόμων, διάρκειας 50 ωρών θεωρία και 40 ωρών πρακτική το κάθε ένα, και με τη συμμετοχή 25 συμμετεχόντων σε κάθε ένα από αυτά.

Οι συμμετέχοντες μπορούν να είναι μετανάστες / πρόσφυγες νόμιμα διαμένοντες, αλλά

Περισσότερα...

7 είδη συνέντευξης εργασίας και 3 που θα σε σοκάρουν!

Περισσότερα...

Επίσημη πηγή: Το άρθρο «7 είδη συνέντευξης εργασίας και 3 που θα σε σοκάρουν!» γράφτηκε από τον Μάρκο Κορβέση, σύμβουλο καριέρας της LeadCompass.

Όλοι είμαστε γνώστες των 7 βασικών ειδών συνέντευξης εργασίας. Αν έχεις κάνει συνέντευξη για δουλειά με εργοδότη, το πιο πιθανό είναι να έχεις κάνει την παραδοσιακή ατομική συνέντευξη, τηλεφωνική συνέντευξη ή συνέντευξη μέσω κλήσης Skype, σωστά;

Σε αυτό το άρθρο θα ανακαλύψουμε όλα τα είδη της συνέντευξης εργασίας και θα δώσουμε τις πιο σημαντικές συμβουλές για το καθένα. Τα τελευταία δε 3 είδη θα σε σοκάρουν!

Πριν σου τα παρουσιάσω, θέλω να κρατήσεις τις παρακάτω σημαντικές σημειώσεις, που ισχύουν σε όλα τα είδη συνεντεύξεων:

Περισσότερα...

1ο πανελλήνιο συνέδριο του Συλλόγου Συμβουλευτικής Coaching & Mentoring Ελλάδας HCCMA

Περισσότερα...


Αθήνα, The Athens Gate Hotel, 13-14 Απριλίου 2019

Ο Σύλλογος Συμβουλευτικής, Coaching & Mentoring Ελλάδας HCCMA διοργανώνει το πρώτο πανελλήνιο συνέδριό του με τίτλο: «Coaching, mentoring, συμβουλευτική: Ενδυνάμωση και ηγεσία» στις 13 και 14 Απριλίου 2019 στο ξενοδοχείο The Athens Gate Hotel (Λεωφ. Συγγρού 10) στην Αθήνα.

Το συνέδριο πραγματοποιείται με τη συνεργασία των Προγραμμάτων Συμβουλευτικής & Επαγγελματικής Ενδυνάμωσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου σε συνεργασία με τον Σύλλογο Ελλήνων Κοινωνιολόγων (ΣΕΚ), με την επιστημονική υποστήριξη έγκριτων καθηγητών σημαντικών πανεπιστημίων της Ελλάδας και της Κύπρου, αλλά και εξειδικευμένων επαγγελματιών στον χώρο, και με την ευγενική χορηγία του Aegean College.

Περισσότερα...

2ο Συνέδριο του Economist για τους Νέους: Τα νέα επαγγέλματα, οι νέες δεξιότητες

Περισσότερα...

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2019, Ξενοδοχείο Grand Hyatt Athens

Κώστας Γαβρόγλου, υπουργός Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων

«Η εκπαίδευση δεν πρέπει να είναι προσανατολισμένη στην απόκτηση δεξιοτήτων. Πρέπει να είναι προσανατολισμένη και στην απόκτηση δεξιοτήτων», ανέφερε χαρακτηριστικά από το βήμα του συνεδρίου του Economist ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου.

Ο υπουργός σχολίασε ότι τα προηγούμενα χρόνια στην Ελλάδα υπήρξε στρεβλή επιχειρηματικότητα και υποστήριξε ότι δεν δημιουργήθηκαν στην αγορά εργασίας οι ανάγκες εκείνες που θα έπρεπε ώστε να κουμπώσουν με τη δομή της τεχνικής εκπαίδευσης στη χώρα.

«Για εμάς είναι ακόμα πιο σημαντική η παιδεία των

Περισσότερα...

Πες απλώς «όχι» στην αρνητική συμπεριφορά

Περισσότερα...

 

Σε κάθε εργασιακό περιβάλλον συναντάμε διαφορετικούς τύπους υπαλλήλων με διαφορετικά είδη συμπεριφορών και στάσεων. Οι συνηθέστεροι τύποι που παρατηρούμε είναι  οι θετικοί άνθρωποι, οι διπλωματικοί και οι αρνητικοί.

Οι δύο πρώτοι τύποι όχι μόνο δεν ενοχλούν το περιβάλλον εργασίας αλλά, αντίθετα, το βοηθούν να αναπτυχθεί. Οι τύποι με αρνητικές στάσεις και συμπεριφορές όμως είναι πολύ δύσκολα διαχειρίσιμοι, καθώς αφενός προκαλούν ενόχληση στο εργασιακό περιβάλλον και αφετέρου μολύνουν την εργασιακή κουλτούρα της επιχείρησης. Και είναι πολύ δύσκολο να αναγνωρίσεις τις αρνητικές συμπεριφορές στον εργασιακό χώρο, γιατί είναι σαν χειροβομβίδες: εντοπίζονται όταν εκραγούν! Ωστόσο είναι πολύ σημαντικό να αναγνωριστούν οι άνθρωποι με

Περισσότερα...