Δικαίωση από το Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 17 Ιανουαρίου 2020 12:34
Την ικανοποίησή της εκφράζει η εταιρία Mediterranean Foods A.E. (Brava) αναφορικά με την απόφαση του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) σχετικά με τη διαταχθείσα τροποποίηση της διαφημιστικής επικοινωνίας της Ελαΐς-Unilever «Hellman’s ελληνικές γεύσεις».
Ειδικότερα, ύστερα από προσφυγή που συζητήθηκε στις 4/12/19 με κύριο επιχείρημα ότι το τελικό μήνυμα της διαφήμισης «Μα όλα ελληνικά πχιά» είναι παραπλανητικό για το καταναλωτικό κοινό, το ΣΕΕ στις 13/12/19 αποφάσισε ότι ο ανωτέρω ισχυρισμός προσκρούει στο άρθρο 5.2 β του ΕΚΔ-Ε και πρέπει να τροποποιηθεί.
Με τη σχετική προσφυγή έγινε προσπάθεια να αναδειχθεί ο παραπλανητικός χαρακτήρας της διαφήμισης προς τον μέσο