- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 30 Μαρτίου 2018 09:48
Η Media Markt Ελλάς ανήκει στον μεγαλύτερο όμιλο ηλεκτρονικών ειδών στην Ευρώπη. Η κα Λάρα Κάλφα, Head of Human Resources της εταιρίας, μας εξηγεί τους λόγους για τους οποίους η δύναμη της εταιρίας είναι οι άνθρωποί της, αφού αποτελούν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρίας μας.
Ποιες είναι οι τρεις πιο σημαντικές δεξιότητες που θέλετε να έχει ένας εργαζόμενος στην εταιρία σας; Γενικότερα τι ψάχνετε σε ένα βιογραφικό και πώς το αξιολογείτε;
Ένας εργαζόμενος για να είναι ευτυχισμένος αλλά και επιτυχημένος, πρέπει να έχει παρόμοιο σύστημα αξιών με την εταιρία στην οποία εργάζεται. Η εταιρία μας λοιπόν, ο κορυφαίος λιανέμπορος στην Ευρώπη στην αγορά ηλεκτρικών και
Περισσότερα...
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 23 Μαρτίου 2018 14:32
Η κ. Αφροδίτη Μπλέτα, πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Γυναικών, δικηγόρος, πρόεδρος του Ελληνο-Κινεζικού Κέντρου Επιχειρηματικότητας και μητέρα τριών παιδιών, αποτελεί μία από τις πιο δραστήριες και επιτυχημένες γυναίκες που βρίσκονται σήμερα στην Ελλάδα. Τη συναντήσαμε στο δικηγορικό γραφείο της και μας μίλησε για τη γυναικεία επιχειρηματικότητα, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες, αλλά και την ανάγκη να αναδείξουν τα ιδιαίτερα γνωρίσματα του χαρακτήρα τους στον επιχειρηματικό τομέα.
Πείτε μας λίγα λόγια για την Ευρωπαϊκή Ένωση Γυναικών.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση Γυναικών αριθμεί 65 χρόνια ζωής και στην Ελλάδα
Περισσότερα...
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 23 Μαρτίου 2018 12:38
Τα Public είναι το κορυφαίο “love brand” στη συνείδηση του καταναλωτή με 54 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο, 100% θυγατρική εταιρεία του Ομίλου Olympia. Ο κ. Δημήτρης Σταυρόπουλος, Talent Acquisition & Development Manager της εταιρίας, μας αναλύει την εστίαση του οργανισμού στη δημιουργία του “ελληνικού Retail φυτωρίου ταλέντων”, προάγοντας τη συνεχή και συνεπή παρουσία της εταιρίας δίπλα στον εργαζόμενο, επιτυγχάνοντας το επιδιωκόμενο εμπορικό αποτέλεσμα!
Ποια είναι εκείνα τα προσωπικά και επαγγελματικά στοιχεία που αξιολογείτε θετικά σε έναν υποψήφιο και θα λέγατε ότι αντικατοπτρίζουν την κουλτούρα του οργανισμού σας;
Περισσότερα...
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 16 Μαρτίου 2018 13:48
Η εταιρία JYSK ξεκίνησε τη δραστηριότητά της στην Ελλάδα το 2015 και έχει κατακτήσει ένα μεγάλο μέρος της αγοράς λιανικών ειδών. Η κα Ντόρα Αντωνάτου, HR business partner της εταιρίας, μάς ενημερώνει για την κουλτούρα, τους στόχους και το όραμα της εταιρίας αλλά και για τον τρόπο που ένας υποψήφιος θα πετύχει την ένταξή του στην οικογένεια της JYSK.
Η JYSK είναι μία διεθνής αλυσίδα λιανικής πώλησης που έχει κάνει σχετικά πρόσφατα την εμφάνισή της στην ελληνική αγορά. Ποια πιστεύετε ότι είναι τα συστατικά της επιτυχίας και της ολοένα και αυξανόμενης εμπιστοσύνης του καταναλωτικού κοινού προς την εταιρία;
H JYSK ξεκίνησε τη δραστηριότητά της στην Ελλάδα το 2015, οπότε και άνοιξε
Περισσότερα...
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 16 Μαρτίου 2018 07:50
Ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης μεταχειρισμένου ρουχισμού
Σύνθημά τους: «no empty clothes». Μέλημά τους: κάθε άνθρωπος να μπορεί να ντύνεται αξιοπρεπώς. Επιδίωξή τους: να καλλιεργηθεί κοινωνική και οικολογική συνείδηση, που αποτυπώνεται στην άποψη ότι το ένδυμα επαναχρησιμοποιείται και ανακυκλώνεται.
Η Fabric Republic δημιουργήθηκε μέσα από την ιδέα για ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης μεταχειρισμένου ρουχισμού, αφού χιλιάδες τόνοι μεταχειρισμένων ρούχων καταλήγουν ετησίως στα σκουπίδια, ενώ την ίδια στιγμή κάποιοι ψάχνουν να ντυθούν ακόμη κι από τα σκουπίδια και η διαχείριση των ρούχων που συλλέγουν οι οργανώσεις αλληλεγγύης συχνά δεν επαρκεί. Η Fabric Republic στοχεύει στην 100% αξιοποίηση του πλεονάζοντος ρουχισμού με τη
Περισσότερα...
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 09 Μαρτίου 2018 14:09
Το Club Εργασίας και το Τμήμα Εκπαίδευσης του Κ.Ε.Θ.Ε.Α. Διάβαση στοχεύουν στην ισότιμη αντιμετώπιση των πρώην χρηστών ναρκωτικών ουσιών στην αγορά εργασίας.
Τη δουλειά δεν την παράτησαν ποτέ, κι ας είχαν οδηγήσει τη ζωή τους στα σκοτάδια. Για χίλιους λόγους και με άλλους τόσους τρόπους κατάφεραν να διατηρήσουν ένα κομμάτι του εαυτού τους ενεργό, δραστήριο, λειτουργικό. Το άλλο έγινε μαλθακό, απελπισμένο και «βρώμικο». Οι ώρες της σχόλης είχαν μενού παραίτησης, απόσυρσης και αδιαλλαξίας ποτισμένης με ναρκωτικά λογιών λογιών. Κάθε μέρα, μέρα παρά μέρα, μία φορά τον μήνα ή και περισσότερο, μετά τη δουλειά το πνίξιμο έφραζε το λαιμό και η διέξοδος ήταν μονόδρομος: χρήση.
Μέχρι
Περισσότερα...