Παιχνίδια για επιχειρήσεις
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 07 Σεπτεμβρίου 2018 11:35
Το gamification ως έννοια δεν είναι καινούργια, αν και ο όρος έχει ξεκινήσει να χρησιμοποιείται εντατικά στον τομέα των επιχειρήσεων την τελευταία δεκαετία. Ουσιαστικά αποτελεί μια διαδικασία κατά την οποία αξιοποιείται η φυσική ανθρώπινη διάθεση για παιχνίδι, η πρόκληση που προσφέρει η συμμετοχή στο παιχνίδι, o ανταγωνισμός με τους συμπαίκτες και η επιβράβευση ως έπαθλο της νίκης με σκοπό να επιλυθούν σημαντικά εταιρικά προβλήματα.
Η παραπάνω διαδικασία φυσικά δεν μπορούσε να περάσει ανεκμετάλλευτη από τον κόσμο των επιχειρήσεων, με αποτέλεσμα τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερες να υιοθετούν το gamification είτε για να επηρεάσουν τους ίδιους τους εργαζομένους είτε το αγοραστικό κοινό τους