Το σχολείο που αξίζουμε: από την πίεση στην έμπνευση
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Δημοσιεύθηκε : Πέμπτη, 12 Ιουνίου 2025 10:21
Στη σύγχρονη ελληνική κοινωνία παρατηρείται μια έντονη μετατόπιση στον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τον χρόνο και τη μάθηση. Από την παιδική ηλικία έως και την ενηλικίωση, η πίεση για απόκτηση πολλαπλών δεξιοτήτων, η συνεχής επιμόρφωση και η ανάγκη για διαρκή βελτίωση έχουν δημιουργήσει ένα φαινόμενο επιτάχυνσης της ζωής, που συχνά συνοδεύεται από άγχος και αίσθηση ανεπάρκειας. Αντίθετα, σε πολλές σκανδιναβικές χώρες, όπως η Φινλανδία, η Δανία, η Σουηδία και η Νορβηγία, υιοθετείται μια διαφορετική φιλοσοφία μάθησης, η οποία εστιάζει στην ολιστική ανάπτυξη, την αυτονομία και την ισορροπία μεταξύ μάθησης και ζωής.
Στην Ελλάδα, τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί μια τάση υπερφόρτωσης των παιδιών με