- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2020 12:05
Με γνώμονα τη συνεχή πανελλαδική δραστηριοποίησή της, η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ πραγματοποίησε την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας σε διήμερη εκδήλωση στη Βυτίνα (17-19 Ιανουαρίου) με την παρουσία σημαντικού αριθμού μελών της και των οικογενειών τους.
Ειδικότερα, η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, έχοντας ως στόχο την προώθηση του ελληνικού επιχειρηματικού πολιτισμού, πραγματοποιεί και συμμετέχει σε δραστηριότητες που σχετίζονται με ιστορικά αξιοθέατα, τον πλούτο της ελληνικής φύσης, αλλά και την ανάδειξη των τοπικών ελληνικών προϊόντων.
Στο πλαίσιο αυτό, το διήμερο ξεκίνησε με επίσκεψη στην οικία Κολοκοτρώνη στο Λιμποβίσι Αρκαδίας, ενώ στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε ξενάγηση
Περισσότερα...
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Δημοσιεύθηκε : Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου 2020 10:04
Η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ για μία ακόμα φορά υποστήριξε ένθερμα δράσεις και ενέργειες με στόχο την ανακούφιση του κοινωνικού συνόλου, αναδεικνύοντας τη σημασία της προσφοράς σε ευάλωτες ομάδες της κοινωνίας.
Ειδικότερα, αναγνωρίζοντας το όραμα της Κιβωτού του Κόσμου, που απευθύνεται και φροντίζει κυρίως τα απροστάτευτα παιδιά ώστε να διασφαλίσει την κάλυψη βασικών αναγκών τους, μέλη της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ προσέφεραν προϊόντα τους με στόχο να μοιράσουν χαρά σε παιδιά και οικογένειες που έχουν απευθυνθεί στον οργανισμό.
Παράλληλα η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ αποτέλεσε αρωγό του 20ού διεθνούς χριστουγεννιάτικου bazaar που πραγματοποιήθηκε από το φιλανθρωπικό σωματείο Οι Φίλοι του Παιδιού. Μέσω του
Περισσότερα...
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Δημοσιεύθηκε : Παρασκευή, 17 Ιανουαρίου 2020 12:34
Την ικανοποίησή της εκφράζει η εταιρία Mediterranean Foods A.E. (Brava) αναφορικά με την απόφαση του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) σχετικά με τη διαταχθείσα τροποποίηση της διαφημιστικής επικοινωνίας της Ελαΐς-Unilever «Hellman’s ελληνικές γεύσεις».
Ειδικότερα, ύστερα από προσφυγή που συζητήθηκε στις 4/12/19 με κύριο επιχείρημα ότι το τελικό μήνυμα της διαφήμισης «Μα όλα ελληνικά πχιά» είναι παραπλανητικό για το καταναλωτικό κοινό, το ΣΕΕ στις 13/12/19 αποφάσισε ότι ο ανωτέρω ισχυρισμός προσκρούει στο άρθρο 5.2 β του ΕΚΔ-Ε και πρέπει να τροποποιηθεί.
Με τη σχετική προσφυγή έγινε προσπάθεια να αναδειχθεί ο παραπλανητικός χαρακτήρας της διαφήμισης προς τον μέσο
Περισσότερα...
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Δημοσιεύθηκε : Τρίτη, 14 Ιανουαρίου 2020 10:31
Το Δ.Σ. της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, μετά την είδηση του αιφνίδιου θανάτου του Θεόδωρου Νιτσιάκου, αποφάσισε να παρευρεθεί σύσσωμο στη νεκρώσιμη ακολουθία του, που τελέστηκε σε κλίμα οδύνης στα Ιωάννινα, καθώς και να γίνει δωρεά χρηματικού ποσού σε κοινωφελές ίδρυμα, θέλοντας να τιμήσει τη μνήμη του εκλιπόντος.
Ο Θεόδωρος Νιτσιάκος, ένας ικανότατος και τολμηρός επιχειρηματίας με όραμα και αξίες, υπήρξε ιδιαίτερα αγαπητός στους εργαζομένους και τους συνεργάτες του. Το ελληνικό επιχειρείν, στο οποίο συνέβαλε σημαντικά, είναι πλέον φτωχότερο μετά την απρόσμενη απώλειά του.
Τα μέλη της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, ιδρυτικό μέλος της οποίας είναι η εταιρία Νιτσιάκος
Περισσότερα...
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Δημοσιεύθηκε : Τετάρτη, 08 Ιανουαρίου 2020 12:17
Πέντε μέλη της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ διακρίθηκαν στα βραβεία Made in Greece Awards 2019, τα οποία έχουν θεσπιστεί με στόχο την ανάδειξη και την επιβράβευση της εγχώριας παραγωγής.
Ειδικότερα, ανάμεσα στις εταιρίες που διακρίθηκαν στα Made in Greece Awards 2019 ανήκει η Agrino, η οποία απέσπασε Χρυσό Βραβείο Επώνυμου Καταναλωτικού Προϊόντος για τις ρυζογκοφρέτες, καθώς και η Έψα, που κατέκτησε Χρυσό Βραβείο Επώνυμου Καταναλωτικού Προϊόντος για τη λεμονάδα. Παράλληλα η Χήτος ΑΒΕΕ διακρίθηκε με Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία Επώνυμου Καταναλωτικού Προϊόντος για το φυσικό μεταλλικό νερό Ζαγόρι, η εταιρία Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων Βίκος Α.Ε. με Χρυσό Βραβείο Βιομηχανικής Αριστείας και ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλός της
Περισσότερα...
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Δημοσιεύθηκε : Τρίτη, 07 Ιανουαρίου 2020 09:17
Αθήνα, 23 Δεκεμβρίου 2019
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Yπό την Αιγίδα της πρωτοβουλίας «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ» και με ομιλίες Μελών της πραγματοποιήθηκε το 19ο Συνέδριο Marketing και Πωλήσεων στο Συνεδριακό Κέντρο «ΔΑΪΣ», που εστίασε στις νέες οικονομικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει η εγχώρια επιχειρηματικότητα και στις προσδοκίες της χώρας.
Ειδικότερα, στο 19ο Συνέδριο Marketing και Πωλήσεων, στην επιτυχημένη διεξαγωγή του οποίου συνέβαλε και η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, έλαβαν μέρος σημαντικές προσωπικότητες των σύγχρονων επιχειρήσεων και διακεκριμένοι επιστήμονες. Η Πόπη Σκαγιά, Μέλος του ΔΣ της Πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ και Διευθύντρια Μάρκετινγκ της SKAG, πραγματοποίησε την εναρκτήρια ομιλία του συνεδρίου με θέμα «Την ηθική
Περισσότερα...