Συνεντεύξεις

ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ: Η Ελλάδα που παράγει

Περισσότερα...

Η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ αποτελεί ίσως τη μοναδική ελληνική επιχειρηματική «οικογένεια» που στοχεύει ξεκάθαρα στη συνύπαρξη της υγιούς με την υπεύθυνη επιχειρηματικότητα. Η πρωτοβουλία αποτελείται από εξωστρεφείς ελληνικές επιχειρήσεις που αποσκοπούν στην ανάδειξη και την προώθηση του σύγχρονου επιχειρηματικού και παραγωγικού πολιτισμού της χώρας μας. Ο πρόεδρος της πρωτοβουλίας ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ κ. Άγις Πιστιόλας μας μιλά για την επιχειρηματική του «οικογένεια», για την επόμενη ημέρα της ελληνικής επιχειρηματικής πραγματικότητας, αλλά και τους λόγους για τους οποίους αναγκάστηκαν να βρεθούν δίπλα δίπλα οι Έλληνες επιχειρηματίες.

Πώς ξεκίνησε η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ

Περισσότερα...

Run, Athens, run!

Περισσότερα...

Foodathlon: Ένα project γαστρονομίας και αθλητισμού που θα τρέξει στην Αθήνα από τις 4 έως τις 11 Νοεμβρίου, μία εβδομάδα πριν από τον Αυθεντικό Μαραθώνιο.

Η ιδέα μοσχοβολά υγεία. Η προετοιμασία για την υλοποίησή της υπόσχεται συνδυασμό αθλητικού ιδεώδους και γευστικής απόλαυσης. Ο στόχος είναι η έμπρακτη υποστήριξη δύο εννοιών, της αειφορίας και της ευζωίας, που όσο υιοθετούνται στην καθημερινότητα, τόσο η ζωή γίνεται καλύτερη.

Το

Περισσότερα...

Οι εγγονές δύο υπέροχων γιαγιάδων

Περισσότερα...

Katheti: Εκπαιδευτικός και πολιτιστικός μη κερδοσκοπικός φορέας για τη βιώσιμη ανάπτυξη εν πρώτοις της περιοχής δραστηριοποίησής του, δηλαδή των Δήμων Τροιζηνίας-Μεθάνων και Πόρου

Η Φρόσω και η Λιλή μέχρι τα βαθιά γεράματά τους διατήρησαν τις αγαπημένες τους συνήθειες: Κάθε πρωί, καθισμένες στο μπαλκόνι του σπιτιού τους, αγνάντευαν τη θάλασσα και ευγνωμονούσαν τη ζωή για την ομορφιά που αντίκριζαν. Μετά το έριχναν στο ψάρεμα. Στην καθετή για την ακρίβεια. Αυτές οι πολύτιμες γιαγιάδες έκαναν

Περισσότερα...

Μια ιστορία θα σου πω… Το marketing στην εποχή του digital

Περισσότερα...

Είναι πλέον φανερό σε όλους ότι σταδιακά το digital marketing εξελίσσεται στο κυριότερο κανάλι δημιουργίας ζήτησης για τις επιχειρήσεις και μάλιστα με έντονο ρυθμό. Όλο και περισσότερες εταιρίες υιοθετούν τα οnline μέσα, διότι είναι πιο αποτελεσματικά στο να δημιουργήσουν το επιθυμητό brand awareness, τη ζήτηση για το προϊόν ή την υπηρεσία. Σήμερα περνάμε σε μια νέα φάση. Αν και η αφήγηση ήταν ο πρωταρχικός τρόπος μετάδοσης ειδήσεων, μύθων, ποιημάτων, Ιστορίας, κ.ά., το marketing για πολλά

Περισσότερα...

Άννα Δημητρίου: Το κορίτσι με τα κολάζ

Περισσότερα...

Εικαστικές παρεμβάσεις στα ερειπωμένα Ξενία

Περισσότερα...Το μανιφέστο της Άννας Δημητρίου

Τα Ξενοδοχεία Ξενία (Xenia Hotels) ήταν μέρος ενός κρατικού προγράμματος, το οποίο στόχευε στην ανάπτυξη του τουρισμού σε όλη την Ελλάδα υπό την εποπτεία του ΕΟΤ. Το πρόγραμμα είχε τεθεί σε λειτουργία από το 1953 έως το 1974 με βάση την εφαρμογή του Σχεδίου Μάρσαλ, καθώς για την Ελλάδα ο τουρισμός αποτελεί μία από τις βασικές προτεραιότητες για την ανάκαμψη της οικονομίας της.

Περισσότερα...