Συνεντεύξεις

Μια ιστορία θα σου πω… Το marketing στην εποχή του digital

Περισσότερα...

Είναι πλέον φανερό σε όλους ότι σταδιακά το digital marketing εξελίσσεται στο κυριότερο κανάλι δημιουργίας ζήτησης για τις επιχειρήσεις και μάλιστα με έντονο ρυθμό. Όλο και περισσότερες εταιρίες υιοθετούν τα οnline μέσα, διότι είναι πιο αποτελεσματικά στο να δημιουργήσουν το επιθυμητό brand awareness, τη ζήτηση για το προϊόν ή την υπηρεσία. Σήμερα περνάμε σε μια νέα φάση. Αν και η αφήγηση ήταν ο πρωταρχικός τρόπος μετάδοσης ειδήσεων, μύθων, ποιημάτων, Ιστορίας, κ.ά., το marketing για πολλά χρόνια αγνόησε τη σημασία της και προσπάθησε να επικοινωνήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του μονόδρομα. Πλέον έχει αναγνωριστεί η δυναμική του και θεωρείται μια καινοτόμα πρακτική για να ενισχυθούν οι σχέσεις των καταναλωτών με τα Brands. Η

Περισσότερα...

Άννα Δημητρίου: Το κορίτσι με τα κολάζ

Περισσότερα...

Εικαστικές παρεμβάσεις στα ερειπωμένα Ξενία

Περισσότερα...Το μανιφέστο της Άννας Δημητρίου

Τα Ξενοδοχεία Ξενία (Xenia Hotels) ήταν μέρος ενός κρατικού προγράμματος, το οποίο στόχευε στην ανάπτυξη του τουρισμού σε όλη την Ελλάδα υπό την εποπτεία του ΕΟΤ. Το πρόγραμμα είχε τεθεί σε λειτουργία από το 1953 έως το 1974 με βάση την εφαρμογή του Σχεδίου Μάρσαλ, καθώς για την Ελλάδα ο τουρισμός αποτελεί μία από τις βασικές προτεραιότητες για την ανάκαμψη της οικονομίας της.

Περισσότερα...

Γιώργος Βαμβακούσης: Μηχανισμοί προκοπής

Περισσότερα...

Σύμπραξη πολιτικών μηχανικών, μηχανολόγων ηλεκτρολόγων, αρχιτεκτόνων, χημικών για την απασχόληση, την υποστήριξη του σχεδιασμού της παραγωγικής ανασυγκρότησης της χώρας, την καινοτομία και τη σύγχρονη τεχνολογία παράλληλα με την υποστήριξη των συναδέλφων που μοχθούν για τα ασφαλιστικά δικαιώματα των μηχανικών

Αντί να απολαμβάνει αμέριμνος τη συνταξιοδότησή του, αποφάσισε να δημιουργήσει την ΚΟΙΝΣΕΠ «Σύμπραξη Μηχανικών ΤΕΕ» με σκοπό

Περισσότερα...

Σπασμένοι καθρέφτες στο προσκήνιο

Περισσότερα...

Συνοδευτική ανάρτηση ανώνυμου καλλιτέχνη:

Περισσότερα...

«Συναντώ δυσκολίες στην έκφραση, στη γνωριμία μου με άλλο κόσμο και έτσι οι ζωγραφιές μου αποτελούν έναν τρόπο επικοινωνίας. Τα πορτρέτα μου αποτελούν τις πιο ειλικρινείς αντανακλάσεις του μυαλού μου.

»Αυτή η εικόνα παρουσιάζει τον κίνδυνο και την αδυναμία: Όταν φοβάσαι κάτι και προσπαθείς να φανείς γενναίος, να υπερασπιστείς τον εαυτό σου, να προσποιηθείς πως δεν αισθάνεσαι φόβο, μα στην πραγματικότητα να νιώθεις τόσο μίζερα».

Περισσότερα...

Οταν ο τουρισμός γιατρεύει και την οικονομία

Περισσότερα...

Η πιο ελκυστική χώρα στην Ευρώπη και μια από τις πλέον υποσχόμενες αγορές για τον ιατρικό τουρισμό διεθνώς είναι η Ελλάδα. Εκείνοι που το αμφισβητούν μπορεί και να αλλάξουν γνώμη μέσα από τα λεγόμενα της Αγγελικής Κατσάπη, διευθύνουσας συμβούλου της Swiss Aprroval T.B. και υπεύθυνης της Temos Hellas.

Η Temos Aegean (Temos Quality in Medical Care Aegean Ltd.) ιδρύθηκε τον Μάρτιο του 2011 στην Κύπρο με σκοπό την πιστοποίηση

Περισσότερα...